såja.

Den 17/1 efter mitt pass där nångång vid 22.30 på kvällen fick jag reda på att jag blivit uppsagd på grund av arbetsbrist. Vi byter turer och de behövde göra sig av med sex fastanställda, den sjätte råkade vara jag. Vilket är himla trist eftersom jag ändå från och med måndag är tjänstledig men nu är det som så i alla fall. Kommer bli timanställd tillsammans med alla andra så några pass är inte att räkna med . Jag har en sjuk timing som ändå ska börja plugga nu men det är ändå så sjukt tråkigt eftersom det var en säkerhet för mig som jag nu mister. Ståe i valet och kvalet om jag ska göra mig av med lägenheten eller ej, får jag inget annat jobb till sommaren så kan den ju vara bra att ha men blir himla skralt att leva på så lite pengar. Tål att tänkas på.

Så jag jobbar mitt sista pass som 100% fast anställd idag. Sedan är det bara några få pass kvar innan jag är timanställd. 2/3 blir jag det.
TRÅKIGT men jobbigast att inte veta hur jag ska göra med lägenheten. Jobb till 03.40 för min del, tjolahopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback