Paddockpas

Sitter vid min nya dator och skriver nu, efter att ha skrivit allting ifrån mobilen på senaste tiden så går det förvånansvärt snabbt att skriva på en dator nu. I alla fall så skaffade jag mig en ny dator igår då jag yckte att det behövdes kort och gott. Ska ju börja skolan igen och min nuvarande tar 10 min på sig att starta så då fick det bli en ny. Slåss fortfarande med tanken ifall jag ska ha kvar windows 8 eller installera 7 istället, 8 är asirriterande verkligen, helt fruktansvärt.
 
I alla fall så började jag dagen med en promenad på hundarna på fältrittbanan i närmre en timme, upp och ner och ner och upp för alla backar, det var spännande. Oerhört tröttsamt han allihop hålla med om. Mockade lite åt stallägaren som är genomförkyd, mocka tre boxar och fixa mat och vatten tog närmre 1 och en halv timme hehe, jag ska ha lösdrift till mina framtida hästar ja. Sedan tog vi ett pass i banan, Ängla håller fortfarande på att fjanta in sig på alla grejer, typ en traktor stod vid sidan av padocken som var asläskig. I övrigt gick det sjukt bra, hon har tappat galoppen igen men är inte konstigt eftersom jag jobbade sjukt mycker för att få den bra och sen lät allt jobb gå till spillo... Nåväl, joggen satt som en smäck i alla fall! En helt underbar sak var att hon kom travande emo mig när jag visslade idag, vet inte om hon trodde det var matdags kanske men det var fint hursom.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback