Forts.

Bara på Ängla vågar jag vända hemåt och ta en galopp. Har suttit på så många hästar där det inte ens är ett alternativ eftersom de sticker såfort man ens travar hemåt. På Ängla är det dock chill, galopperade en backe hemåt och jag kände riktigt hur hon laddade men hon höll sig tills jag gav henne klartecken? då blev det wroom ;)
Hon stannar alltid när man ber henne och ja, gör i stort sett allt man ber om. Den perfekta hästen helt enkelt!

Efter stallet tog jag med mig voffsi på en liten promenad bort till grustaget där de fick springa upp och ner, gräva och bara allmänt busa av sig. Vanja tyckte även att vattengraven var extremt spännande. Nikko ville knappt ur bilen efteråt, än mindre gå uppför trappen medan Vanja mest ville busa mer och direkt när vi kom in tog hon sin råtta och sprang runt som en tok. Hennes energi tar verkligen aldrig slut! Så synd att man inte kan tävla med henne, hon hade blivit awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback