Vanjaspår

Släpade mig hursom ut på ett litet spår på typ 200 meter med fröken V idag. Eftersom hon inte gjort något alls på flera dagar tänkte jag mig att hon skulle va kocko men hon var superduktig! Gjorde en startruta för jag tänkte wth de kommer ju ändå sen och hon hitta direkt och tuffa på. Två korta bloduppehåll klippte hon också och spåra på berg var ju inga problem alls. Inte ens lite trött var hon efteråt. Sjukt.

Jag har insett att när jag mår bra igen så kommer snön vara borta ur paddocken vilket innebär att tills typ på söndag kanske jag skulle kunna ta några skutt! Vore jätteroligt men tanten har ju vilat läskigt många dagar nu så vi får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback