Underbara häst <3

Efter gårdagens biobesök och mycket snack med bästa Lina som va på besök så fick det bli en liten tur idag. Slutade dessutom en timma tidigare så tänkte bli tidig ut till stallet men åkte och köpte hundmat istället.

Väl i stallet red jag nästan direkt, en tur ut i skogen med mycket trav och galopp i snön, underbar häst har jag verkligen. Jag tänker mig att jag skulle kunna sitta ner i traven men nej då hon tog sånna monsterskutt så fick rida lätt. Detta gjorde ju att jag sedan när jag var tillbaka i stallet knappt kunde stå på knät haha. 

Imorgon har H pållen och fredag hinns det inte dit alls. Nu ska jag snarka för båsladugården väntar imorgon. 

Älskar att hon inte ser så fet ut längre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback