Tömkörning

Ja hur tömkörningen gick går ju att diskutera. Jag har en förhoppning att hon kommer vara körklar till sommaren men vettetusan hur det blir med det alltså. Hon vill inte gärna stå still när man inte står vid hennes huvud, och hon fullkomligt vägrade gå på ens kortsidan och då liksom slänger hon sig helt brutalt åt sidan.

När det väl lossnade i huvudet på henne så gick det dock superbra och hon lyssnade fint för rösthjälper. Jag har ju alltid kört henne på grodbett förr för det säger ju bönderna är bra... Nu har jag dock ändrat taktik eftersom hon är så känslig i munnen så körde på vanligt tredelat och det gick faktiskt helt fantastiskt bra!
Till nästa gång ska jag testa repgrimman.

Imorgon har jag praktik från 5-18 så vi får se hur det blir, har som grädde på moset prov på tisdag som jag inte pluggat till. Marklära. Kan det bli roligare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback