Resten av veckan

Traktorkörning är najs, jag som var så rädd föt det hehe. Nu har jag backat slalom med släp så att backa med hästtransport känns som en baggis. Hade praktik igår och fick göra mycket självständigt som jag tycker är jättekul, en ko hade fläkt sig så blev nödavlivning på den då den var sjuk sen innan, inte roligt alls :(
Igår jobbade jag natt (gick upp 04.15 för att gå på praktik och slutade jobbet 03.45 lagom trött.) Var aningens seg men hade i alla fall vakter med mig som man kan prata lite med och hålla sig vaken. Till nästa helg försvinner de.

Ett inlägg kommer upp senare med Vanjaplaner. Nu ska jag till rastgården så de får busa lite och sen ut till stallet och gulla med pållen. Skulle tvingat mamma att ta kort men det blir så sent så det hinns nog inte sorgligt nog :( Ska tvinga P nästa helg och hoppas på snö då med! Stanna kvar snön!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback