Resorb

 
 
Tack och lov för resorb, helt övertygad om att det är enbart på grund av den som jag mår bättre nu. Nej skämt å sido, jag har fortfarande fruktansvärd kramp i magen men det är enormt befriande att inte behöva springa på toaletten en gång i halvtimmen, kunde till och med gå en liten promenad med hundarna idag!
Nu ska bara krampen gå över så att jag kan sova normalt igen, jag är väldigt trött idag eftersom natten inte erbjöd speciellt mycket till sömn eftersom jag inte kan ligga på magen. Värsta magsjukan ever. På riktigt.  Skönt att det verkar bli bättre. Blir hemma imorgon också (skulle varit på skolan och mjölkat) sen är jag nog redo för nästa veckas övningar.
 
Det jobbiga med att vara helt utvilad för min del är att jag alltid kommer ihåg mina drömmar då, och mina drömmar är inte alltid trevliga. Så då blir jag trött av det istället. Väldigt intressant va? haha.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback