Feb. 02, 2014

Värdelöst att jag velade halvt ihjäl mig igår om jag skulle köpa en ny samsung s4 (min är nå vajsing med så måste lämna in men dyrt och ovärt eftersom jag inte har kvitto). Väljer istället en iPhone 5s som är sämre prestandamässigt men operativsystemet drar inte lika mycket så ska inte vara lika seg. Däremot vet jag att jag kommer säkna vissa inställningar som jag kan göra på samsungen som inte går på iphone men vi får väl se.. Öppet köp i 14 dagar så kan ju ångra mig hehe. I alla fall är det ju nano-sim i den, så måste köpa en stans så jag kan göra om mitt micro. whats the point med att göra allt mindre egentligen?!

Har varit första passet i lagårn nu och kom just hem, fodrat en himla massa och flaskmatat en kalv. Typ bästa jobbet ever. Även att man luktar lite skumt när man kommer hem ;) Snarka en snabbis nu sen in till stan och efter det ett pass till. Samma visa imorgon fast då ska stallet hinnas med också. Jisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback