Akuten

I söndags fick jag en sjuk kramp i magen som kom och gick, ringde 1177 och när de fick reda på att jag bajsat blod sa de att jag skulle in på akuten. Pierre va asgullig och åkte med, pappa tog hundarna och lika bra var väl det. Fick komma in på rum rätt fort men var bara för de ville ha bort mig från väntrummet. Väl i rummet fick vi vänta x antal timmar innan doktorn kom och klämde lite. Sen kom en sköterska och tog lite blod från mig. Sedan vänta ännu mer och sedsn få reda på att alla prover var bra. Kul liksom varför har jag så sjukt ont då? Nej det kan de inte svara på. Fick lämna avföringsprov igår morse också. 7 timmar tog hela besöket. Gjorde sjukt ont på vänster sida när de klämde men sköterskan sa "Bara för att det gör ont när man trycker där behöver du inte ha ont där" nähe men tack då.

Har btw fortfarande ont men palla va hemma mer så imorgon ska jag till korna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback