Aug. 31, 2014

Mitt sällskap idag har varit två hundar och feber. yay! fick ställa in allt kul. Febern kommer och går så först mår jag bra, sen dåligt, sen bättre igen. Skumt. Imorgon ska jag i alla fall pallra mig till stallet. Har suttit och försökt planera september, eftersom jag ska flytta först till oktober så kommer september bli rätt jobbig. Plugga ifatt allt inför distansträffen v.40, hinna med häst och träna hund som ska tävlas. Plus det där med att sova... Kommer hamna lite efter på den fronten. Tar bara 30 min till jobbet men ändå brutalt skönt att slippa åka bil, vill gärna ha tid på mig så åker minst 45 min innan jag börjar. Nåväl, har ett par lediga dagar innan allvaret börjar. Upp 5 på tisdag och onsdag typ. 1.30. Grymt att gå upp så dags ju...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback