Aug. 25, 2014

Borde vara nöjd men nej, kan inte känna mig nöjd med resultatet igår. Däremot står jag fast vid att känslan efter banan var nice. Fick 10 poäng avdrag för en tabbe jag gjorde annars skulle vi fått 90 poäng, så sjukt surt! Men ja, vi fick 80 på grund av tjaffset vid bakåtskylten. Är bara och ta nya tag (han är anmäld till 3 tävlingar till hehe) och hoppas placeringen blir bättre nästa gång. Men ska somsagt inte vara besviken egentligen, han hanterade allting bra. men en 22a plats. av 50 då visserligen...

Hursom, vill tillbaka till skara. Vill åka till hyresbolaget och ta en lägenhet nu på en gång! Men det går ju inte. och flytta hit går ju inte för inget jobb finns det. Vet inte hur värt det känns att typ jobba på Coop. Ska man ändå ha nå sånt jobb kan man ju göra det hemma. Nej men vill verkligen tillbaka. Utom östergötland är det typ det enda stället jag vill bo. Men man måste ju ha jobb också... Ska va här en stund och sedan sätta mig i bilen och åka hem. Ska väl bli skönt på sätt och vis, saknar pållen lite... Måste plugga hela veckan så ja :/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback