Aug. 21, 2014

Skulle ha en lugn dag hemma idag, plugga lite... Fick samtal 8.30 om att jag kunde få komma och vända halm, så strängla halm hela förmiddagen i lilla traktorn. Vi börjar bli kompisar. När jag väl hittar alla reglage. Sedan skulle jag bara luncha och åka med ett lass och se hur det går till när man pressar. Men fick istället stanna kvar och hämta kor, fodra och mjölka. Så ja, det tog ju precis hela dagen. Sedan hem och äta lite innan det blev stallet. Imorgon ska jag bara en sväng till stan på dagen och en sväng till stallet på kvällen. Är dötrött nu dock så blir nog en "tidig" kväll och istället upp skapligt imorgon. Lördag är det Liseberg som gäller!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback