Aug. 20, 2014

Idag var jag lagom motiverad till allt. Ehm ja. Så låg i soffan halva förmiddagen, andra halvan sov jag. Sedan på kvällen blev det en tur ut till stallet där jag började med att leta efter hästen i typ en halvtimme i fel hage hehe. Sedan en uteritt i min sjukt osköna sadel. Eller ja, den är ju jätteskön egentligen... men jag sitter inte bra i den, får väl testa ställa om panelerna lite kanske. Så får vi se om det blir bättre. Red ut och galopperade en halvtimme ungefär, skrittade bara lite emellanåt så det var superbra! Hon blev riktigt trött framåt slutet.

Blev dock ingen hundträning idag, tyvärr har jag för ont i magen. Får hoppas på att kunna iväg imorgon men nu ska jag in till stan, sen till stallet och sedan lämna en sadel så blir ett himla flängande. Blir nog att träna voffsi hemma imorgon. Får se om jag vågar testa rollbacks imorgon, eller om det blir hoppning. Har fått för mig att reining vore kul. Men blir väl först till i Oktober, tills nästa tävling blir det nog samma mönster som sist. Ja, det blir kul detta hursom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback