Trasig hund

Kom hem sent igår (ja typ 22) efter att ha bogserat en bil. Skulle bara dyka ner i säng och sova för att få ca 6 timmar innan det var dags för jobb. Kunde dock inte sova för Nikko låg och pysgnisslade och var orolig, trampade runt hela tiden. Lagom irriterad går jag upp för att gå ut med honom och ser då att han är jättesvullen i buken och helt hård. Går ut och inget händer så går in och lägger mig igen. Då hör jag bara "bloff" och så spyr han ner hela min matta. Då hade han gått bärsärkagång hos mor o far och ätit 800g godis... Spyan luktade INTE gott kan jag säga. Han drack massa vatten men fortsatte gnälla så gick på promenad där han spydde ännu mer. Sen har han soutt och gnällt hela natten för han vill ha mer vatten men inte fått. Magen fick vila lite. Nu är jag på jobbet och Nikko somnade i sängen innan jag åkte så han mår nog bättre. Fick även lite vatten så får se vad han får behålla. Fruktansvärt trött är jag idag kan jag säga :( usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback