Shillyshally

Vanja var dålig imorse, svårt att sätta fingret på hur hon var dålig dock, var mest att hon låg och skakade och var jättelåg. Hon var dock normal när jag kom hem igen... Hoppas inte hon är dålig :( V kollar Ängla idag, jag ska sova sen iväg på kvällsäventyr! Equiterapeut kommer ut först i nästa vecka men överdrivet rädd som jag är tänker jag inte rida henne tills dess. Utmärkt tillfälle att arbeta extra mycket ifrån marken! Tränade mycket NH med Krabat men med Ängla blev det liksom åsidosatt, Krabat var ju mest för lydnad. Ängla är ju hyfsat lydig ;) jaja ska se om jag kan gräva fram några övningar. Sovit dåligt inatt och jobbar 5.11-14.38 så lite lagom seg nu ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback