N

En så fruktansvärt dålig dag idag. Mått dåligt sedan igår natt när min värld rasade samman. Ord kan såra så mycket och när det känns som en kniv dras genom hjärtat måste man fundera på om det är värt det. Jag litar inte lätt på folk, än mindre sedan de sårat mig och för att laga hålet måste den personen fixa det, annars kan det lika väl vara ett hål där. Vet inte vad som händer nu, är jag ensam? Jag vet bara att om jag orsakar så mycket skada och irritation genom att bara finnas så kan jag lika gärna hålla mig på håll. Synd bara att det gör så ont. Saknar mina vänner, hade fått med mig en av linas filtar i flytten, comforting på något vis...

"So dont fall in love there's just too much to lose. If you're given a choice i am begging you chose, walk away, walk away don't let it get you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback