Man ska alltid lyssna på herr doktor.

Jag har väl ungefär världens tråkigaste liv just nu. Ligger bara i sängen eller sitter i soffan sedan i torsdags på grund av någon infektion. Lite roligt är att in på tredje dagen med penicillin borde det börja kännas bättre, men har fortfarande en feber på 37,7 (lagom ljummen) och ont. Hostar konstant gör jag och min hostmedicin är gjord för att vidga luftrören och lossa slemmet. Nåväl, inatt tig jag en annan medicin som är hostdämpande, för jag ville få SOVA för en gångs skull. Den gjorde dock allt värre så låg och panikkhostade till tre eftersom slemmet inte ville försvinna... Nåväl, tog av min andra och gick o la mig igen. Lyckades sova några timmar i alla fall. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback