M

Vaknade feberfri idag första gången på nio dagar! Firas med att sova några timmar till och sen gå en promenad med hundarna på typ femton minuter. Självklart kom ju febern tillbaka och nu sitter jag och svettas för fullt. Kul att ha ätit penicillin i en vecka och det fortfarande inte gett med sig. Dessutom bihåleinflammation, men det var väl bara att vänta.

Har funderat mycket på vad jag ska göra av mitt liv, blir väl att söka utbildningar till våren för säkerhets skull, ska hursomhelst läsa till djurskyddsbiten s jag kan jobba som djurskyddsinspektör (om jag skulle lyckas få jobb som det alltså...). I övrigt har jag ingen som helst aning, master vore väl kul men framtiden känns sådär lovande. Kanske pedagogik och arbeta på något naturbruksgymnasium?

Nåväl, senare funderingar nu får jag krypa ner och svettas bredvid mina fluffisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback