bruksdag

Var ju iväg på bruksclearround med Ängla igår, skitkul verkligen! Fick lite minus på mitt gnagade stigläder, de ska tydligen vara hela hehe. halt på plan mark gick fläckfritt, vända i trångt utrymme likaså. Sedan det jag var mest nervös för: backa i vinkel. Ängla som är westernpålle är van att backa SNABBT men som tur var behöll hon sitt cool och det gick super! halt i nerförsbacke gick bra det med men på brunnslocket blev vi underkända :/ jag är dock helnöjd för hon tycker det är äckligt att trampa på saker men gjorde det i alla fall! slalomen fläckfritt och några tramp utanför i korridoren. Så nöjd är jag och roligt var det! vi var där 9.15 och fick starta först 14 så Ängla var skapligt trött vill jag lova!
Tove red en runda på Ängla också och jag tyckte det gick oerhört bra för att vara andra gången hon sitter på henne! Ängla är oerhört lydig och snäll men även väldigt känslig. Idag fick Ängla vila.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback