Tömkörning

Begav mig ut för att tömköra, eller vad man nu kan kalla det jag gör. Jag försöker i alla fall och det är huvudsaken! Ängla tycker det är JÄTTEKUL för det är ju nästan som att bli körd så det var full rulle från början, vilket gör att jag får hålla in henne, vilket gör att hon går i något som liknar ofrivillig passage. Några snygga levader blev det med, tänk om vi kunde få till det när vi egentligen vill med! Rackarns va snyggt det skulle va!
 
Efter ett tag slappnade hon i alla fall av och jag kunde till och med kontrollera steglängden, så jag antar att både hon och jag utvecklas till det bättre. Körde bara i trav men rätt rejält, var väl ute nån halvtimme. Hon har hosta stackarn, hostade väl en fem gånger.. Imorgon blir det westernträning och ett hopp pass för tanten.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback