Saknar varmblod

Alltså jag har ju Ängla, och skulle inte byta bort henne för något i världen för hon är underbar. Men sanningen är att jag ÄR kär i varmblod. Jag lääängtar till den dag då jag har min alldeles egna travare igen som jag kan utbilda och bevisa att de är visst ridbara hästar! Jag vet att detta kommer dröja och jag har Ängla och ska absolut inte klaga, men jag bara saknar dem. Båda de jag haft har varit så personliga och fina. Jag älskar hur folk ser på dem som skräp och sen blir förvånade när de faktiskt kan gå snyggt.

Jaja det blir inte än på ett par år så nu blir det till att träna ner Änglas mage till att börja med. Var fruktansvärt omotiverad igår men idag är jag faktiskt ridsugen igen. Dock jobbar jag till halv ett inatt så får bli imorgon. Ska nog rida ett pass på banan i normalsadeln.

Skulle lagt spår till hundarna imorgon men hann inte köpa blod och de åker med mamma vid 13 så ja :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback