Hopperyttare

En sak som känns väldigt skönt är att jag verkar ha hittat en hoppryttare till Ängla. Någon som är intresserad av hoppning, och som tycker om henne. Det är ju viktigt för Ängla att få upp sitt självförtroende så någon som vågar hoppa henne gör nog susen. Hon provade henne i tisdags, red själv i torsdags och på söndag ska hon rida hopplektion på Ängla. Ska bli spännande att se hur det går eftersom jag själv tar en lektion i western innan och Ängla har ju inte världens bästa flås direkt.
 
Idag blir nog en sväng ut i skogen och bara traaaava massvis för att bränna lite fläsk. Hoppas jag hittar ridskorna  bara. Sedan hundpromenad följt av biobesök. Ja, jag kunde ha sämre helger helt klart, även att det är en ensam helg...
 
http://lapsken.wordpress.com --> Där sker liksom all update om vovvarna, eftersom jag gör mest med dem och blogg.se inte har någon app till winphone osv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback