blubb

Red på ridbanan idag, gick sådär. Ängla har typ slitit ner sina skor helt och de hade blivit med föl precis i  hagen intill så det var mycket mer intressant än att lyssna på mig. Så kom hon som äger banan och frågade om jag verkligen bett om lov att få vara där för det var så himla många som kom och red där utan att be om lov... Men jag gjorde ju faktiskt det förra året haha
På vägen hem attackerade hennes hund Nikko igen, så nu är de väl jämnt tycker jag.



Kolla så snygg och väldigt.. engelsk hon var!

Har varit hemma i östergötland och jobbat lite, därav bloggdöden, den kommer nog igång snart igen men nu ska jag sova lite och tagga inför de hektiska sista veckorna i skolan
Kommentarer
Postat av: Emeli

haha awh, hon ser lite skeptisk ut!

2012-06-02 @ 10:20:49
URL: http://tillhast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback