WOHO.

Igår insåg jag hur taggad jag är på att rida seriöst, alltså tycker att det snart kan bli februari så jag kan köpa ridhuskort haha, jag är på tok för snål för att köpa bara för 5 dagar i januari så får gott hålla ut ;) Idag är sista dagen som jag är hund&kattvakt, lyckligtvis har min käre klasskompis gått med på att fixa Ella idag, och imorgon är Linneas dag, men på lördag blir det nog en tur minsann. Har jag riktigt med tur kanske jag får med Sabina också, får hoppas på det (och att Ella är snäll) :D

igår skulle jag byta hårddisk på min dator lite sådär enkelt och snabbt, men visade sig ganska så snabbt att det inet gick sådär jättebra, först tog jag bort fel hårddisk (hade tydligen en extra som inte ens var ikopplad ordentligt? och sedan tog det en hakv evighet innan jag hittade alla skruvar till den riktiga men med lite våld så gick det allt! Tog bara 2 timmar att installera windows igen, får se hur länge det fungerar nu.. Kan vara något strul med moderkortet. Har nog kommit överens med bror att han ska köpa med ny processor och grafikkort när han kommer hit, kommer landa runt 3000 vilket innebär att göteborg horse show blir lite lidande, man vad gör man inte för sina nöjen? ;) hästen överlever faktiskt.

Jag ska försöka hitta något bra westernträns på euro horse, sadeln får jag nog köpa efter sommaren, om jag får sommarjobb alltså, förhoppningsvis har hon musklat sig lite då så ingen mening med att köpa ny nu heller men vi får se... Ska försöka börja träna lite mer seriöst nu när jag börjar rida inomhus iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback