wiehu!

Jag har ju glömt berätta hur det gick hos veterinären med krabat, men det gick bra! Han gick fint på rakt spår och i vänster varv men markerade litegranna i höger och lite efter böjprov så han fick mer kortison sprutat i hovleden denna gång och sedan äta metacam i 3 dagar och gå i liten hage i 3 veckor. Han var dock vrålpigg och galopperade som en idiot när jag försökte longera honom hehe...

Jag har inte hört något från hon som var intresserad av att bli medryttare, ha skickat tre mail till henne nu och snart struntar jag i henne känner jag. Skickade istället ut till eod ettan och fick två svar, samtidigt mailade en tjej som går dss på annonsen jag har ute på hästnet, så hon ska komma och kolla på honom idag och kanske testrida! Jag har ju själv inte ridit på ett bra tag och är lite lagom smånervös för hur han ska bete sig. Hade egentligen tänkt rida själv idag men det är ju bättre hon gör det, om hon vill, med tanke på min hand så ska jag nog ta det lugnt.

Vore verkligen jätteskönt om jag kunde få lite hjälp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback