spasmer

Jag hatar människor som går bakom ryggen på andra, jag hatar männsikor som fiskar efter information hos andra hos randoms. jag hatar verkligen dessa människor, även att hat är en väldigt stark känsla. Idiot. jag fattar inte att jag tar så illa upp heller för jag vet att personen i fråga (ja jag vet vem det är nu) är.. speciell. på ett dåligt sätt.

Jaja, gårdagen var inte vad den skulle varit helt enkelt, för mycket stress och det har lämnat mig med en huvudvärk som från ett annat universum. Känns som jag skrivit detta förut? hmm.

Idag blir aningens lugnare, speciellt då vi har djurförbud häst tills imorgon så jag får helt enkelt vara hemma och gosa med hunden vars bollar kommer faca en död inom en inte alltför avlägsen framtid.

Någon gång ska jag orka uppdatera med vad jag sysslar med de två föregående dagarna, men jag känner att det inte lär bli just nu för nu måste jag plugga PBL vilket jag visst inte heller riktigt gjort.

suck.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback