seg på uppdatering, ja.

Har varit otrolgt seg på uppdateringar, mest för att jag har en hand som inte fungerar som den ska.

Nikko kastrerades i tisdag, fick hämta honom samma dag trots att man egentligen inte ska det men han var tydligen för orolig så de fick pumpa i honom massa lugnande hela tiden så bättre att han fick komma hem. Väl hemma ylade han nästan hela natten istället för att han hade så ont, inte lika kul tyckte matte. Nu äter han smärtstillande ett par dagar till men han är redan pigg och alert och vill busa hela tiden. Så mycket beteendeför ändringar märks inte än men jag hoppas på det senare, det kommer väl smygande. Han matvägrar fortfarande  men köpte lite burkmat till honom som var nam nam så nu blandar jag i lite lite och drar ner på torrfodret, köpte r/d på burk men 24 spänn för 300 gram så tog doggys nu så får vi se, mitt mål är att han ska kunna äta normalt torrfoder sedan. Men han har typ gått ner 2 kg nu, duktig hund!

Han slickar dock jättemycket på såret så får ha tratt när jag inte är hemma plus under nätterna då jag inte kan säga till honom, för att jag sover. Han hatar den och han är ju lite känslig mot halsband och saker som sitter åt, det börjar klia massa, så han får va utan den ibland. Men han ser verkligen ut som om han sålt smöret och tappat pengarna när han har den på sig, mwahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback