He'll never know that I'm the best that he'll never have

Sen är det ju det här med integritet och inte kunna skriva vad man vill på sin blogg. Ja, i alla fall så är det väl lite upp o ner just nu.
Ska tillbaka till kliniken imorgon och kolla hur det är med hästen, hoppas att det är helt amazing och att han kommer bli bra. Allra helst utan massa mer vila. Det är rätt ansträngande faktiskt..

Nikko var fenomenalt duktig idag, vi lade spår på 600 meter, han tog alla vinklar och spårade intrensivt hela vägen vilken är jättebra! Han kissade väldigt mycket dock men jaja. De sa i alla fall att hade vi gjort anlagsprovet idag så hade han klarat det. Efteråt skulle vi åka hem från bror (där jag glömde min plånbok dammit!) och skulle åka x2000 som var nästintill fullsatt, jag hade dessutom fönsterplats och en kille satt utanför. Nikko var för stor för att ligga ner så han satt upp o lutade huvudet på mitt knä och slumrade redan. Han var jättesöt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback