Feed me good intentions, fly high...

In a world of grand illusion, where love is just a dream...

Skulle spelat heroes hela kvällen o ba slappat men istället ringde jag min bror och kom överens med honom om att han ska behålla Nala, så fick levererat en annan kisse såhär på kvällskvisten, den som hittades utanför djursjukhuset.
Hon är mycket fegare än Nala var och vågar inte riktigt fram, men fräser mest ifrån mot Nikko. Nikko är btw JÄTTETRÖTT och ligger helt utslagen haha

Jag kommer få betala för vaccinationen men fick med mat och så, känns lite halvskumt att skaffa en till katt när jag har en hemma men vill ju ha en här i skara med, och funkar det inte med Nikko kanske bror får denna och jag tar hit Nala, det funkar nog det med. Bror blir nog glad vilket som.

Hon är verkligen jättesöt men heter Doris vilket är ett hemskt namn på en katt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback