Don't tell me I'm not sorry

Stressig dag precis som alla andra även att jag tog mig en liten sovmorgon. PBL, möte, lägga spår, nästan bli påkörd, gå spår, gå i skogen, hem, äta, handla jaja you get the point. Imorgon vankas en förmiddag på ett active stable, ska upp hiskeligt tidigt och har ännu inte gått och lagt mig vilket kommer resultera i allt annat än en lycklig Jenny imorgon, men det löser sig nog. Hoppas jag.
Har en konstant knut i magen som aldrig vill släppa heller...

Nikko var duktig på spåret i alla fall, jobbade på fint, men han har blivit slarvig i vinklarna och drar bara på rakt frammåt vilket inte är optimalt. Han fick springa lös i skogen efteråt också och vara så lycklig som bara en hund kan vara...
Jaja jag längtar efter kastreringen något enormt så han lugnar ner sig lite, när jag var och handlade förut satt han och ylade när jag kom hem... Hoppas han är tyst när vi är borta på studiebesök i alla fall...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback