bluhu

Insåg precis nyssens att denna vecka inte alls blir speciellt jobbig, nästa däremot... De har flyttat en föreläsning från imorgon och smällt in när jag skulle vart på kliniken, dammit! Får försöka byta kliniktid snarast möjligt till typ förmiddagen. Fick också känslan av att jag har massa saker att göra i skolan, men jag vet verkligen inte vad. Mysko.

I alla fall så har jag tagit fingrarna ur röven o ska lägga spår till Nikko idag, men det lär knappst bli liggtid på 4h, och jag har inte tillstånd men smyger lite ändå så kanske de funkar. Lyckades även pilla i honom lite mat idag efter att han typ matvägrat i en vecka, eller inte totalt vägrat för han har väl ätit en 50 gram om dagen eller så, nu blötte jag upp maten med varmvatten och fick i honom typ 100 gram. Dock av R/d, jag vill helst ha honom på CRD-1 men äter han det inte så vad ska man göra?

Överväger att göra en kastrering men var ska jag få 3000 ifrån?

Kanske får jag även besök av en lurvkatt tills på fredag, två kattungar hittades utanför Skara djursjukhus igår och hon som har dem sålänge har massa hamstrar som lever lite farligt just nu, så vi får se. Det gick visst bra med Nala för bror i alla fall, men vet inte om han vill beålla henne, i så fall kanske jag behåller en av dessa katter, annars får de åka till katthemmet på fredag.

Bara de får det bra så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback