Valpbilder

Jag sitter och tittar på valpbilder, blir man inte nostalgisk så vad? och så sugen på att skaffa en valp...
Men det räcker med den jag har, även att jag hyrt ut den till mor och far för tillfället.
Så sjukt mycket att göra i skolan med, men visst är det tomt utan hund, det är ingenting jag förnekar. Det är verkligen jättetyst och man märker av det speciellt på nätterna när man ska sova.

Tydligen så saknar Nikko mig rätt rejält också, har gått runt och gnällt mest hela tiden och letat efter mig, härligt när man har en hund som tycker så mycket om en, men självklart jobbigt för honom!

imorgon bär det av hem till östergötland, blir väl en ledig helg fast jag itne riktigt har tid med det då vi har värsta seminariet på onsdag men har ju hela tisdagen att förbereda mig ifs, har letat fram lite artiklar iaf. Tar väl med mig USB.et men får se om jag sitter något med det hemma. Ersättningsuppgifterna skjuter jag på framtiden i alla fall.

Det går bra med Krabaten, Linnea har haft honom mest nu när jag varit sjuk men jag hoppas denna elaka halsfluss släpper snart! Det borde den verkligen göra... ja nu ska jag köpa biljetter och vänta på att Evelina kommer över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback