sjuk

Jag borde bli en siare, med mina amazing möjligheter att se in i framtiden! Blev jag inte sjuk så säg? Började med att jag fick jätteont i halsen från ingenstans och hög feber, sedan kom snuvan, sedan hostan.. I lördags kunde jag inte få i mig annat än lite vatten och det med stor ansträgning. Sedan vaknade jag på söndagen av att jag hade ont i hö öra och liksom ett lock på det, jag hörde mig själv prata i kanon typ, sedan blev det värre och jag hörde knappt något alls, och det började värka som sjutton i andra örat med.

Min fina bror och mamma satte sig i bilen på en gång (onödigt jag vet) och jag satte mig i telefonkö till 1177 för att få tid till jourcentral för jag höll på att bli galen. Sköterskan jag fick prata med drev mig nästan till vansinne helt. "jamen du har ju en förkyldning, egentligen borde du bara stanna hemma och vila" men efter mycket tjat fick jag komma in, och inte helt i onödan. Visade sig att jag har halsfluss och öroninflammation på båda öronen, så jag kan inte äta, knappt prata, hör väldigt dåligt och hostar som ett monster. Kul att missa massa i skolan. Not.

Mamma övertalade mig att följa med hem, men då vi har obligatoriska moment på ons, tors och fre så känner jag att jag måste tillbaka till skolan. Hade kanske kunnat vara hemma onsdag med men det är 3 timmar, dessutom kan min bror skjutsa mig då så det känns bra. Fast då kommer inte mamma skjutsa mig på måndag sen, jag måste ju hem på söndag för att vara med på spårkursen.. hmm problem. Point being att jag får snart hit min rockard! :D WOHO!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback