Krabaten då

Jag har hittat en medryttare till honom! =D woho!

Det är jätteskönt att ha lite avlastning några dagar i veckan (speciellt när man jämt är sjuk som jag är...) men på nått konstigt vänster är det alltid bra väder då hon har honom, och piss när jag har honom :S
ja men de verkar passa bra tillsammans så det känns helt okej!

Vi har väl ridit i ungefär en vecka nu en halvtimmes skritturer, fast jag har faktiskt travat lite med för att se om han är halt eftersom det nästan bara var i traven han haltade, men han känns helt okej faktiskt!

Det känns jättebra, dock är han ju fylld med massa överskottsenergi vilket är lite jobbigt, speciellt eftersom han började bocka som en tok när jag red över ett gärde hehe men det var bara lycka så det var lugnt =)

snart är det dags att skaffa löjligt mycket reflexer också för det börjar bli äckligt mörkt snabbt... Hovis ska ut med om ett par veckor, men ska till kliniken innan så får se om han ska ha några specialskor eller inte.

Sen verkar det som att jag får köpa loss honom efter skolan om jag ska ha kvar honom nu, vilket känns lite sådär, vet ju inte hur mycket tid jag har sen, om jag får jobb osv. men det löser sig! allting kommer lösa sig! ;)

Tur att jag har en jättesnäll hund btw som bara sover när matte är sjuk, tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback