Nikko

Allvarligt talat, blocket nästa...

Nej men det var väl ett misstag att gå på carina träningen, eller inte, jag vet inte.. Jag vet ingenting längre känner jag.. Han skäller, skäller, skäller och skäller ännu mer precis som vanligt. Han är tyst emellanåt men sen börjar karusellen igen. Jag blir frustrerad och upprörd och vill bara lägga mig ner och gråta.. Försöker få in honom i ryggsäcken men han bara biter i min ärm och hoppar efter mig. Imorgon ska vi återigen på träning men då ska han ha sprunigt 6 km på morgonen men det är ingen garanti för att han inte är döjobbig...

Jag blir så ledsen, det känns precis som ingenting jag gör kan få honom att vara tyst. Jag tycker jättemycket om min hund absolut men stunder som dessa funderar man på om det inte bara vore enklare att skita i allting, ha honom som sällskap och liggandes i sängen..

Men bara för att göra mig själv lite gladare ska jag skriva en lista med sånt han gjorde bra.

Fokus
Stanna kvar
Sitta utgångsposition
backa (aldrig gjort förut!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback