hej stressiga liv!

Fullt upp verkligen hela tiden, vilket såklart är trevligt. Kul när det händer saker!

Hade hemtenta, satt 13 timmar på måndagen och 9 på tisdagen sedan gav ajg upp. Fick ut en ny på onsdagen och jag har väl gjort halva kanske? Börjar få lite halvt panik nu för har inte ens börjat med foderstatsberäkningar, det blir senare! Igår var jag med Linnea på westerntävling och oj om jag inte blev inspirerad minsann! Hon var såklart jätteduktig och jag försökte mest hänga med i de olika klasserna och vad det var. Mycket mysigare stämning överhuvudtaget än på dressyr och hopptävlingar faktiskt. Jag diggar det. Så när hästen (vilken det nu än blir..) är igång så blir det nog till att börja träna lite.

Funderade faktiskt rentav att ta med Krabat till banan och träna lite trail by hand, kan ju vara kul?

Krabat har btw tre veckor till på sig att bli bra, vilket jag hoppas att han blir. Han är betydlige mycket mindre halt nu men jag tycker fortfarande att han haltar liite och tar aningens kortare steg i höger...

Nikko sköter sig för övrigt, har gått ner massa i vikt och imorgon ska vi prata med en sköterska om eventuellt foderbyte! Bror lokaliserade en av hans syrror till stockholm, kanske värt att åka dit och hälsa på någon gång? De var verkligen jättelika och vore roligt att träffa henne! Tror jag Nikko skulle tycka med!



Bild från i somras. åååh vad jag vill ha en ridbar häst... Det ringde en tjej från Lidköping som tydligen hade ett varmblod som hon nte visste vad hon skulle göra med, förklarade att jag har en som kanske ska stanna, kanske inte och det förstod hon och jag kunde ju bestämma mig efter nästa vet. besök. Inte igångsatt var den, ett sto på 9 år. Men kanske ridbar vilket jag inte har en aning om ifall Krabat någonsin kommer bli. åh att det ska vara så svårt. Vill bara att november ska gå fort (men snön kan hålla sig borta) så att jag vet om han kommer stanna eller inte. men tänk om man sätter igång honom och det går upp igen?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback