Försöker hålla mig vaken

Ska iväg på premiären av Breaking dawn senare ikväll, eller tidigt imorgon. typ 00.04 eller nått... Jag VAR jättetaggad, nu är jag mest trött. Speciellt eftersom jag ska upp snortidigt imorgon och iväg på litteraturseminarium. Tur att Linnea tar Krabat imorgon då det kommer en tekniker och kikar på kassaapparaten i puben som tydligen lagt av. En ny Casio kostade 15 lax medan en ny Olympia kostar betydligt mindre. Får se vad det blir, kanske får igång den nuvarande? Fast den är ändå kass. Hmm...

I alla fall, Linnea skrev och frågade när Krabat skulle avlivas, jag fick en tår i ögat. Hon ville upp och säga hejdå, IFALL det blir nu på tisdag.. Bara en vecka kvar.. Det är så hemskt att inget veta liksom, det är nog vad som är mest hemskt faktiskt. Att man inte vet. Tisdag kan vara sista dagen? Eller så blir det inte förrän om 3-4 veckor?

En del av mig verkligen hatar att säga farväl medan en annan bara vill få det gjort. Usch.



En av de första bilderna på oss, när jag var medryttare...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback