Ellabella

Jag börjar faktiskt tycka bättre om Ella, tror det var lite dumt att ta henne innan Krabat försvann, det blev liksom mest ett krav, nu känns det lite bättre.

jag tog på henne alla fina reflexer jag har och så gav jag och Lina oss ut på en liten tur, hon var jätteduktig! Vattenpölar är ju fortfarande köttätande men hon gick över en bro där det forsade vatten under utan att blinka och bredvid en fladdrande presenning utan några krumbukter alls! fintjejjen! I stlet står hon fint som ett ljus, hon rör inte en fena. Tog bara av henne tränset och hon stod kvar så äsch, varför ska man ha grimma? Hon stod medan jag fixade med henne och när jag öppnade boxdörren gick hon självmant in där tihi. Fast hon har blivit smal. Jättesmal. Eller inte jättesmal men man känner revbenen. Men är väl mycket med flytten och så, men höjde hennes giva i hagen så hon får lite mer och så får vi se om det ger resultat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback