Bopp

Seg dag idag, måste skriva PM hela kvällen bara för att jag sov hela morgonen. Nu ska jag snart iväg på föreläsning om hur man ska handskas med reptiler och andra läskiga saker! Det blir nog spännande...

Ikväll, eller vid 17, blir det träning för Carina Swartling. Nikko kommer vara skällmaskin deluxe har jag en känsla av, men det blir som det blir. Vi behöver ju träna massvis men det är så surt att träna hela tiden när det känns som att det inte ger det minsta? Jag ska försöka vara där till 17 iaf och gå en promenad innan dess. Det största problemet är ju att jag måste få ner hans känsloläge så han slappnar av, vilket inte är det lättaste...

Nu måste jag dra på mig kläder och kila till skolan tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback