Bloggeliblogg

Jag är lite sådär halvkass på att blogga, men då jag ändå bara bloggar för min egnen skull spelar det väl ingen roll, right? Känner dock att jag måste fixa till designen, problemet är bara att jag inte har den blekaste aning om hur man gör, hmm...

Måste tacka den människa som kom på det här med klickerträning, och den människa som fick mig att faktiskt testa det. Det är amazing, verkligen. Har försökt få Nikko att ta apportbocken i ett år nu utan minsta intresse, på 5 min hade han fattat att han skulle ha den i munnen. Nu ska jag bara få honom till att hålla i den, men fatta vilket framsteg! Duktiga pojekn <3

Idag är för övrigt en kass dag, slutade 11 men tyckte inte att jag hann med allting jag skulle göra om jag skulle upp till hästen så får åka upp ikväll när det är kolsvart istället (yay...) Jag har dessutom inte den blekaste aning om hur länge jag behöver skritta innan jag kan få börja trava? Jag blir så förvirrad för alla säger olika...

Jaja, nu blir det snart pubmöte och sen ska jag väl treva mig upp till stallet, det är åtminstone inte storm idag, igår när jag gick med Nikko höll han på att blåsa omkull hela tiden MOWAHAHAHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback