Westernridning

Åkte till Frida idag och lekte lite, tog med Nikko också så han fick lemlästa deras söta hundar. De flög på varandra mest hela tiden men till sist hittade Nikko en vän i Nikki, haha gulligt. I alla fall. Jag tjatade på Frida att hon skulle lära mig rida lite western så vi åkte med två av hennes hästar till ett ridhus och jag fick hoppa upp.

Alltså jag är ju fenomentalt inkörd på min egna häst som man behöver njurbälte för att ens kunna rida på, denna var så mjuk och fin, och gick så fiint (jämfört med Krabat och ifall man inte frågar Frida då), alltså jag blev kär. Så mjuk trav med, och bara pussas lite så fattade hon galopp. Sedan skulle jag hoppa.. woine woine.. Typ skutt rakt upp skithögt och sedan rakt ner så jag fick hornet rakt in i magen =( BUHU!

I alla fall, nu förväntar jag mig att jag ska lära Krabat (och mig) western för visst fan ska han också kunna få in en sån trav!

Har min bröstsele ute på annons, har fått några intressenter men mitt samvete tillåter mig inte att ljuga och säga att den är AWESUM för vill inte någon annan ska bli lurad. Jaja, http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=326244 där är den, köpt den!


Min hund klär inte i kläder
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback