Utställning

Var iväg på inofficiell utställning med NIkotin. Ja det är svårt att hitta officiella för lappar, faktiskt. Så vi tog en sån, visste att det skulle gå skit men ville mest ha miljöträningen. Men det gick helt fenomenalt bra faktiskt! jag köpte en tygbur att ha honom i och han trivdes som bara den! Det blev hans lilla fristad på något sätt. Inte ett enda utfall och knappt något skall, det slutade med ett HP och BIR. Tyvärr så körde de inga gruppfinaler utan BIS på en gång så vi hade konkurrens på en sisodär 2 hundar. EHE.

 

Men han var otroligt jätteduktig och fick massa beröm, bland annat för stark rygg.

 

Idag var jag inne på jägarvallen och vägde honom, visar sig att han lagt på sig ytterligare ett kilo, bara av luft typ för jag har då bara gett honom sin mat. USCH. Jag blir så ledsen när det aldrig går åt rätt håll!!!!!

Ikväll ska vi in på samträning på fritt följ. Det kommer bli najs.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback