SUCK.

Har varit så sjukt mycket att göra sedan mor och far kom hem, saker att göra dygnet runt verkligen så har inte hunnit sitta vid datorn alls, inte för att jag gör det annars heller, men ändå.
Måste börja läsa i min djurparksbok, men det orkar jag inte heller. Var inne på fronter och spanade idag, alla hade så SJUKT bra grejjer att komma med, så kommer jag och är megatrög. Inte okej alltså, inte okej.

Det går bara fint med Nikko, är anmäld till utställning den 17e i Finspång. Spårkursen är slut och han älskar det! Har anmält till en viltspår, några gånger kvar på agilityn med och den tycker han också är rolig!

Nästa helg drar vi till nordens ark, ska försöka få det mesta jag har kvar i boken klart innan dess.. åååh nervöst!

Ullared på torsdag!

Krabat har utvecklats något enormt. Mer om det senare! :D
Tjillevippen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback