sur.com

Sitter och försöker göra klart den sista kompletterinegn till hemtentan som jag ska skicka in igen och förhoppningsvis få godkänd, men alla bokstäver flyter ihop och allting blir ett blurr. Det är tröttsamt detta att aldrig fåå slappna av, å andra sidan har jag inte riktigt något annat att göra heller, ibland tänker jag att det hade varit skönare att vara kvar i Skara och bara chilla...

Men imorgon ska jag slåss med människorna inne i stan och gå till optikern och kolla synen, förhoppningsvis är det ögonen som det är fel på och förhoppningsvis kan det åtgärdas med nya ögon och då kanske huvudvärken släpper? Minns jag ens hur det känns att INTE ha konstant huvudvärk? Nej jag tror inte det.

Det är jättejobbigt att försöka plugga här hemma med, alla pratar hela tiden och TVn är på högt. Ja jag klagar men det är inte kul när man faktiskt försöker att anstränga sig och göra någonting vettigt, och när jag pluggar så måste det vara tyst, och då menar jag verkligen helt knäpptyst...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback