segt.com

Det verkar som att jag hänvisar till massa hemsidor hela tiden, men det gör jag ikke!

Jag har i alla fall lov nu, jag bara pluggar på fritiden haha. Men allvarligt, idag skjutsade jag hem mormor till västervik, och när vi kom hem hade ju halva dagen gått, pluggat lite statistik. ätit lite rester sen igår. Igår var förövrigt en fin dag, hämtade farfar, köpte present till mamma och besökte farmors grav, första gången sedan begravningen. Den var fin, stenen var riktigt fin...

Firade jul i alla fall, bror kom hem först till kvällen så det blev mat först då, fick massa fina saker däribland en ELVISP så nu kan jag skapa grädde!

Har vart o kollat upp ögonen med, får välja mellan huvudvärk och att se bra. kasst, vill se bra utan huvudvärk. Testade en svagare styrka och det känns lite bättre i alla fall... Även om huvudvärken fortfarande är där..

Jaja, updaten blir nog bättre när jag är tillbaka i Skaraland igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback