Plugg och allt annat

Pluggar, pluggar, pluggar. Snart är statistiktentan här.

i alla fall

Spenderar mina dagar (eller ibland, när jag kommer ihåg det) med att skicka iväg ansökningar om sommarjobb, man vet aldrig var det kan komma att behövas folk och jag behöver verkligen ett jobb. Hade varit underskönt att slippa betala hyran och inte ha lägenheten över sommaren, men lika bra att försöka fixa något. Annars blir det min nödlösning; sommarkurser, så man kan få csn. he, he..

Har planer på att färga mitt hår med! Så inom en snar framtiden kommer jag bli rödhårig för att sedan bli brunett för att sedan landa på blondin igen. Detta är en rutt jag gör ungefär en gång om åren och jag har sedan länge insett att mitt hår faktiskt är sönderfärgat vilket innebär att det röda inte gärna stannar kvar i håret utan försvinner från skallen, förutom luggen där det bosätter sig. Så jag vet att detta kommer innebära att mitt hår blir väldigt slitet men då jag tycker att rött hår är skitsnyggt (speciellt med svart underhår, mums!) så är det ju värt att prova.

P.s. Denna gång ska jag fixa mörkare ögonbryn med, så jag inte ser ut som ett tard höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback