Pållan



Alltså seriöst, jag dör lite när jag ser hur hon ser ut.
Här har hon väl varit igång i 2 veckor ungefär, innan dess har hon stått i två år haft föl osv. Vet inte exakt hur välriden hon var innan dess men förmodligen lite mer musklad än hon är nu ;) Har ju skrittat henne i ca en månad och travat lite små sträckor men när jag kommer tillbaka till Skara kommer jag lägga mestedelen av min kraft på arbete från marken för att försöka få någon slags relation till henne och kanske jobba bort hennes problem (stannar och backar). Hon är oerhört snäll att hantera från marken, men han vara en bitch att rida.
Men alltså, bygger man upp rumpa, rygg och hals så kommer hon nog bli riktigt fin sen! Fast nu ser hon mest oproportionerlig och fel ut ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback