felia och fest

Ja igår var en dag att minnas det!

Började med att jag nångon gång vid 2 fick ett sms om att jag nått min beloppsgräns och att mitt kort blivit spärrat, fine tänkte jag, jag har ju fria sms så kan ju fortfarande smsa. Hoppsansa visade sig att jag inte kunde göra någonting alls med telefonjäveln. Grejjen är också att jag ändrat min beloppsgräns till 500 eftersom jag inte ville att summorna skulle bli för höga, men 500 på tre månader kommer man upp i ganka lätt...

Så i alla fall, ringde telia och fick vänta i telefonkö i 43 min (ja dom berättade det ;)) sedan fick jag vänta i ytterligare en kvart medan supporten ringde sin support, helt sjukt. Bara för att de skulle säga att de inte kan göra någonting och att jag inte kan använda mobilen innan jag betalt nästa faktura (som kommer i slutet av januari!) Så det var bara att traska iväg och köpa sig ett kontantkort så länge. Tydligen står det numret skrivet på nån ove också, HAH!

Måttligt otaggad på att åka till Skövde på kvällen men med lite övertalning blev det så ändå och det var kul! Tack vare att Evelina kunde ha hunden haha hon ville dessutom ha honom över natten och så skulle hon hit på eftermiddagen, så nu sitter jag och väntar på min byracka, och på att få äta maaaat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback