en enda dag

Om jag bara för en enda dag kunde förändra världen, eller åtminstonde göra den lite bättre.
Om jag bara fick en enda dag på mig att täppa till din stora trut, att få dig ta tillbaka allting du sagt och bara slå dig väldigt hårt i ansiktet, så skulle jag göra det.

Det är inte så på något sätt att jag tror minsta ord du säger till mig, tvärtom, jag tror inte på ett piss du säger till mig, sen undrar du varför? kan det vara för att hela tiden vi har känt varandra har du spelat den överarroganta idioten, eller inte nog med det! Du ljuger som ett svin också! Du ljuger för mig, förmodligen för andra också, och som sagt, du betyder ingenting för mig, du är bara något jag irriterar mig på, en hundskit under skon ungefär, MEN JAG HATAR FOLK SOM ÄR SOM DU!
Folk som stoppar i andra alla lögner de bara kan komma på, spelar på detdär oskyldiga för att försöka få NÅGON att gå i fällan, få NÅGON att bli din "flickvän"
What for? För att se dig nästa dag skriva någonstans att du gillar någon random tjej? Jag gillar inte dig, känner bara irritation men jag HATAR när ma beter sig så otroligt respektlöst.

och annars är det bara bra tack.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback